10 روش ساده برای کوچک کردن شکم | چاقی

مجموعه: زیبایی اندام

 

 

10 روش ساده واسه کوچیک کردن شکم

 

 

عجیب نیس که شکمتون رو نتونین ببینین؟ اینجا 10 روش ساده واسه صاف کردن شکمتون ،به شما پیشنهاد شده.

 

واسه صاف کردن شکمتون از نکات ساده ای که می تونین اونا رو در زندگی روزمره تون بذارین گرفته تا انجام ورزشهایی در منزل،به شما پیشنهاد شده.

 

این ده پیشنهاد رو دنبال کنین و شکمتون رو تخت و صاف ببینین:

 

1. یه کاسه تمشک بخورین:

 

فیبر موجود در تمشک از یبوست که باعث بزرگ شدن شکمتون مانند یه بالون می شه جلوگیری میکنه .

 

2. مقدار زیادی آب بخورین:

 

آب فقط حجم معده رو پر کرده و خالی از کالریه هم اینکه باعث می شه سوخت و ساز بدنتون در حرکت باشه.

 

3. نوشابه رو از قلم بندازین:

 

مطمئنا نوشابه چاق کننده نیس اما پر از کالریه.نوشابه هم اینکه سطح کورتیزول( هورمون استرس که به ذخیره شدن چربی در شکمتون کمک می کنه) رو بالا می بره.

 

4. صاف بشینین:

 

قوز کردن به سمت جلو باعث بزرگ به نظر رسیدن شکمتون می شه.واسه اینکه لاغر شید ماهیچه های شکمتون رو سفت و محکم کنین،شونِه هاتون رو به عقب ببرین،بدن خود رو به سمت بالا بکشین،و پشتتون رو برخلاف صندلی به سمت عقب پایین بیارین.

 

5. باغبانی کنین:

 

خم شدن،بلند شدن،چرخیدن به شکل دادن کمرتون کمک کرده و در ساعت 350 کالری می سوزونین.

 

6. رانهایتان رو تکون بدین:

 

تکون دادن رانها به اندازه باغبانی و درخت کاری کردن کالری می سوزونه.

 

7. روی چمن زمین گلف تمرین کنین:

 

کندن چاله ای واسه توپهای گلف واسه شما مانند یه پیاده روی می مونه.توپ رو محکم بزنین و شکمتون رو سفت کنین.

 

8. پاهاتون رو بلند کنین:

 

عضله های قسمت بالای شکمتون رو با بالا آوردن پاهاتون از سطح زمین منقبض کنین.به پشت دراز بکشین و پاهاتون رو روی صندلی یا تخت تکیه بدین.آروم بچرخید،سر و شونِه هاتون رو بالا ببرین و پشتتون رو از سطح زمین بالا بگیرین بعد آروم پایین بیارین.این کار رو 10 تا 12 بار 2 تا 3 بار در هفته تکرار کنین.

 

9. حالا عکس حالت قبلی رو انجام بدین:

 

واسه کوچیک کردن شکمتون از زوایای جور واجور،روی زمین به پهلو دراز بکشین و روی بازوهایتان تکیه کنین، پا بزنین(نرمش دوچرخه) و پاها و زانوهاتون رو به صورت درجه خم کنین.ماهیچه های شکمتون رو منقبض کنین و پشتتون رو روی زمین فشار بدین،رانهایتان رو تا 2 الی 4 اینچ از سطح زمین بالا ببرین.چند لحظه مکث کنین بعد پاهاتون رو پایین بیارین.این نرمش رو 10 الی 12 بار به مدت 2 یا 3 بار در هفته انجام بدین.

 

10. عمل انقباض رو قطع کنین:

 

واسه اینکه ماهیچه های قمست کمرتون هم کوچیک شه به پشت دراز بکشین در حالی که زانوهاتون رو خم کردین و پاتون روی زمینه.قوزک پای راستتون رو روی زانوی چپتان بذارین و دستتون رو پشت سرتون،و آرنجتان به بیرون میاد.سر و کمرتون رو بالا بگیرین،بچرخید و شونِه چتان رو به سمت زانوی راستتون بیارین.چند لحظه مکث کنین بعد به آرومی پایین بیارین.این حرکت رو 10 الی 12 بار تکرار کنین بعد با طرف بعدیتون این حرکت رو امتحان کنین.این حرکت رو 2 الی 3 بار در هفته انجام بدین.

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *